Strategia firmy

Produkcja i dostarczanie wysokiej jakości wyrobów zgodnych z europejskimi i światowymi standardami, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów, przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego.

Rozwój firmy, utrzymanie dotychczasowej pozycji czołowego producenta skrobi ziemniaczanej w Polsce oraz systematyczne zwiększenie udziałów w krajowym rynku skrobiowym.

Ciągłe umacnianie naszej marki a także wprowadzanie nowych wyrobów i utrzymywanie poziomu serwisu odpowiadającego wymogom rynku.

Zwiększenie mocy produkcyjnych poprzez konsolidację najbardziej liczących się w polskiej branży ziemniaczanej zakładów, zwiększenie wydajności i efektywności produkcji poprzez ulepszanie i modernizowanie linii produkcyjnych oraz wprowadzanie nowych rozwiązań logistycznych na terenie Zakładu Produkcyjnego w Stawie.

Efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim, stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników i kadry kierowniczej poprzez systematyczne szkolenia i treningi; rekrutacja młodego, wysoko wykwalifikowanego personelu; kontynuowanie i rozwijanie współpracy ze specjalistami z wielu branży, zarówno spożywczych jak i nie spożywczych.

Rozwijanie owocnej współpracy z naszymi klientami i dostawcami, dbałość o dobrą atmosferę pracy wśród pracowników, a także o dobre stosunki ze społecznościami lokalnymi.


Tags #Strategia Firmy #Produkcja #Rozwój #Marka #Kapitał Ludzki #Współpraca